Χορήγηση του Βραβείου στη Μνήμη "Λ. Καυταντζόγλου" του 9ου εξαμήνου ακαδ. έτους 2024-2025

Σύμφωνα με την απόφαση της 3ης/2026 Συνεδρίασης της Συγκλήτου του Ιδρύματος (20.02.2026), χορηγείται το Βραβείο στη «Μνήμη Λ. Καυταντζόγλου» ακαδ. έτους 2024-2025 σε φοιτητές/τριες της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, που έφεραν τον μεγαλύτερο μέσο όρο βαθμολογίας στο 9ο εξάμηνο σπουδών.

Τυχόν ενστάσεις μπορούν να υποβληθούν εντός δέκα ημερών στο Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας μέχρι και τις 13.03.2026.

Περισσότερες πληροφορίες στο συνημμένο αρχείο.

 



Back to top