Μήνυμα αλληλεγγύης από την Πολυτεχνειακή Κοινότητα- Επιτυχής ολοκλήρωση της διήμερης εθελοντικής αιμοδοσίας στο Ε.Μ.Π.
Με ιδιαίτερα θερμή και δυναμική συμμετοχή ολοκληρώθηκε η διήμερη εθελοντική αιμοδοσία που πραγματοποιήθηκε στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, την Τετάρτη 27 και την Πέμπτη 28 Μαΐου, σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ).
Η ανταπόκριση της Πολυτεχνειακής Κοινότητας ήταν συγκινητική, καθώς 185 μέλη της κοινότητας προσήλθαν στην αιμοδοσία, συμβάλλοντας στη συγκέντρωση 162 πολύτιμων μονάδων αίματος. Για ακόμη μία φορά, φοιτητές, μέλη ΔΕΠ, εργαζόμενοι και απόφοιτοι απέδειξαν έμπρακτα ότι η αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός και η κοινωνική προσφορά αποτελούν θεμελιώδεις αξίες του Ιδρύματός μας.
Η Διεύθυνση Μέριμνας εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας και το Ιατρικό Τμήμα του Ε.Μ.Π. για την άρτια οργάνωση και την εξαιρετική συνεργασία καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στον κ. Γιάννη Ζευγώλη, Αναπληρωτή Καθηγητή της Σχολής Μεταλλειολόγων – Μεταλλουργών Μηχανικών, καθώς και στον κ. Παναγιώτη Τσανάκα, Κοσμήτορα της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, για τη διαρκή υποστήριξη και τη συμβολή τους στην ενίσχυση των εθελοντικών δράσεων του Ιδρύματος.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εθελοντική αιμοδοσία!
https://ntua.gr/el/news/item/5420-minyma-allileggyis-apo-tin-polytexneiaki-koinotita-epityxis-oloklirosi-tis-diimeris-ethelontikis-aimodosias-sto-e-m-p#sigProId6cca3e3305